Bugun...



YAOVA DA 19 MAYIS ANISINA PEDAL ÇEVİRDİLER

Lise öğrencileri ve Narkotik Polisleri ortaklaşa bisiklet turu yaptı.

facebook-paylas
Tarih: 19-05-2023 16:42

YAOVA DA 19 MAYIS ANISINA PEDAL ÇEVİRDİLER

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bisiklet turu gerçekleşti.
Yalova da lise öğrencileri ve Narkotik Polisleri ortaklaşa bisiklet turu yaptı.

Adnan Menderes Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin katılımları ile geçekleşen etkinliğe Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü ve Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personelleri katıldı.

Program çerçevesinde bisiklet turunun yanı sıra Narko-nokta Farkındalık etkinliği gerçekleştirildi.

TİGEM Bisiklet Parkurunda başlayan etkinlik Yürüyen Köşk önünde devam etti. Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkorehberi tarafından etkinlikte gençlere uyuşturucu ile mücadele ile ilgili bilgi verildi.

Uyuşturucuyla mücadeleye yönelik farkındalık mesajları içeren pankartlar eşliğinde sürdürülen etkinlik 15 Temmuz Demokrasi ve Cumhuriyet Meydanında son buldu.






Bu haber 171 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI