Bugun...



Yalova Üniversitesine yer veririm ama bina yapamam

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, basın mensuplarının, Çiftlikköy’de Meslek Yüksek Okulu kurulması sorusu üzerine, “Ben Üniversiteye bir yer verdim gelsin kursunlar" dedi.

facebook-paylas
Tarih: 27-07-2015 17:20

Yalova Üniversitesine yer veririm ama bina yapamam


Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar basın mensuplarının, Çiftlikköy’de Meslek Yüksek Okulu kurulması sorusu üzerine, “Ben Üniversiteye bir yer verdim gelsin kursunlar. Bina yapamam çünkü Çiftlikköy’ün bir sürü eksikliği var.

Öncelikli olarak Çiftlikköy’ün ana sorunlarını ve verdiğim sözleri halletmem lazım. Üniversite yer ve bina istiyor. Meslek Yüksekokulunu ilçenin iç tarafında düşünüyorum. 200 dönüm arazi vereyim teknopark, bilişim gelişim meslek yüksekokulu kursunlar. Bunun için araziyi veririm. 2 katlı bir bina isterse meslek yüksek okulu için yapar yer veririz.

Ama benim istediğim bu değil. Daha büyük bir yerleşke istiyorum” şeklinde konuştu.
 



Bu haber 180 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI