Bugun...



YALOVA KOLEJİ ORMAN HAFTASINI ÇOŞKUYLA KUTLADI

21-26 Mart tarihleri arasında kutlanan “Orman Haftası” nedeniyle çevre dostu Yalova Koleji yine duyarlılığını gözler önüne serdi.

facebook-paylas
Tarih: 27-03-2014 09:03

YALOVA KOLEJİ ORMAN HAFTASINI ÇOŞKUYLA KUTLADI




Ormanların önemi ve doğaya katkılarının vurgulandığı sloganlarla öğrenciler ve öğretmenler sahilde yürüyüş düzenlediler. Orman sevgisi, ağacın korunması ve yaşatılması ile ilgili çalışmaların yoğun olarak işlendiği bu haftada öğrenciler okul dışında da çalışma yapmanın keyfini yaşadılar.

Çevrelerine  ağaç sevgisini  ve ağacın korunması yönünde öğrencilerinin birer gönüllü elçi olmasını isteyen Yalova Koleji yaptığı etkinliklerle Ormana ,ağaca ,yeşile  duyarlı bir okul olduğunu bir kere daha göstermiş oldu..

 



Bu haber 172 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI