Bugun...



Yalova İtfaiyesi Güçleniyor

Yalova Belediyesi, İtfaiye Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere aldığı 2 yeni araç ile hizmet kalitesini yükseltti.

facebook-paylas
Tarih: 23-02-2016 13:44

Yalova İtfaiyesi Güçleniyor





Alınan 2 araçtan; çok maksatlı araç, kurtarma ve yangınla mücadelede, çıplak şaseli araç ise trafik kazalarına müdahalede ve doğal afetlerde kullanılacak. 

Konu ile alakalı açıklama yapan Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, “İtfaiyemizi hem eğitimli personel bakımından hem de araç ve ekipman bakımından daha donanımlı ve günümüz şartlarına uygun hale getiriyoruz. Personelimizin eksikliklerini gidermenin yanında özel eğitim almalarını da sağladık.

Araç noktasında da eksiklerimiz bulunmaktaydı. Aldığımız bu araçlarla itfaiyemizin hizmet standartlarını yükseltmiş olduk. Yalova’mıza hayırlı uğurlu olsun” dedi. 



Bu haber 110 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI