Bugun...



​VALİ CEBİROĞLU MÜSİAD’I ZİYARET ETTİ

Geçtiğimiz Kasım ayında kendisine hayırlı olsun ziyaretinde bulunulan Yalova Valisi Selim CEBİROĞLU,Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği , MÜSİAD Yalova’ya iade_i ziyarette bulundu.

facebook-paylas
Tarih: 11-12-2014 22:34

​VALİ CEBİROĞLU MÜSİAD’I ZİYARET ETTİ



    
 
MÜSİAD’ın Yalova üyeleri ile tek tek tanışan ve işleri hakkında bil edinen Vali CEBİROĞLU, Dost Meclisi şeklinde  gerçekleşen ziyaretlerinin ardından MÜSİAD’dan ayrıldı.





Bu haber 155 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI