Bugun...



Subaşı Telekom Binası Sağlık Merkezi Olacak

Subaşı Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, devraldıklarıTelekom binasına Aile sağlık merkezi kuracaklarını açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 09-02-2015 17:49

Subaşı Telekom Binası Sağlık Merkezi Olacak




Subaşı Beldesi Kalıcı Konutlar bölgesindeki Telekom binası artık Subaşı Belediyesi’nin emrinde.

Başkan Volkan Yılmaz, ’’Halkımıza daha iyi hizmet verebilmek için oldukça yoğun bir çalışma sonucunda Telekom binasını teslim aldık. İlk işimiz bayrağımızı binaya dikmek oldu. Tadilat işlemlerini yaptıktan sonra binamızı hizmete açacağız.Binada ilk önce sağlık hizmetine öncelik vereceğiz. Bunun için başta Sağlık Bakanlığı ve Yalova Halk Sağlığı Müdürlüğüyle temasa geçerek ilgili işlemleri başlattık.

Yalova’da örnek gösterebilecek düzeyde aile halk sağlığı birimini burada hayata geçireceğiz. Şimdiden halkımıza hayırlı olsun.’’dedi.





Bu haber 131 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI