Bugun...



SUBAŞI ORTAOKULU YENİ BULUŞLARA EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR

Subaşı Ortaokul ‘u öğrencileri tarafından hazırlanan yeni buluşlar “TÜBİTAK Bilim Fuarı” çerçevesinde okul konferans salonunda sergilendi.

facebook-paylas
Tarih: 27-05-2016 15:43

SUBAŞI ORTAOKULU YENİ BULUŞLARA EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR




Konferans salonunda yapılan fuara Subaşı Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, Kaytazdere Belediye Başkanı Ali Kangal, İlçe Milli eğitim Müdürü Zeki Sitar, Okul Müdürü Osman Sarıkaya, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Mesut Arslan davetliler ve öğrenciler katıldı.

Etkinliğin açılışında konuşan Okul Müdürü Osman Sarıkaya bu yıl Subaşı’nda 2 okulda bilim fuarının yapıldığını bunlardan birisinin de kendi okulları olduğunu belirterek, “Bu yıl öğrencilerimiz öğretmenleri eşliğinde eşliğinde hazırladıkları projeleri sunacaklar. Gelecek yılda bu proje çalışması içerisinde yer almayı ve hatta kendimizin hazırlayacağı robotumuzu sizlerle buluşturmak istiyoruz. Katkı sunan herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Konuşmanın ardından gerçekleştirilen projeler sergilendi.Başkan Yılmaz ile beraberindekiler tüm stantları gezerek öğrencilerin hazırladıkları projeleri yerinde görüp bilgiler aldı.



 



Bu haber 164 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI