Bugun...



SUBAŞI' NDA SONDAJLARI FAALİYETE GEÇİRMEYİ BECEREMEDİLER

Subaşı CHP Belediye Meclis Üyeleri Turan Canbay ve Hüseyin Kocaman eski belediye başkanının açtığı su kuyularının akıbetini sordular.

facebook-paylas
Tarih: 14-09-2014 15:07

SUBAŞI' NDA SONDAJLARI FAALİYETE GEÇİRMEYİ BECEREMEDİLER




Subaşı CHP Belediye Meclis Üyeleri  Turan Canbay ve Hüseyin Kocaman yayınladıkları basın bildirisinde  “Beldemizde  CHP döneminde vurulan sondaj kuyuları yeni Belediye Başkanı tarafından bir türlü faaliyete geçirilemedi. Su sıkıntısı yaşanacağı çok önceden belli idi.

Bu nedenle bir önceki  Belediye Başkanımız Musa Kuş gerekli tedbirleri almak amacı ile 2 adet sondaj vurdurdu. Yeni seçilen arkadaşımız bu sondajları bir türlü su şebekesine aktarmayı beceremedi. Ve Subaşı Beldesinin bol suyu olmasına rağmen susuz kaldık.

Şimdi sık sık sular kesiliyor. Buna rağmen Belediye Başkanı hala sular kesilmeyecek diye beyanatlar veriyor. Şimdi duyuyoruz ki Belediye Başkanı  su temini için beldemize vurulan 2 adet sondaj kuyusunu hiçbir bedel de almadan Yeşil Körfez Su Birliğine devretmiş.

Bu nasıl bir anlayış ve idarecilik anlayamadık. Bu gidişle Subaşı çok sıkıntılar yaşayacak anlaşılan.” 



Bu haber 165 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI