Bugun...



SUBAŞI’NDA DÜZENLİ TEMİZLİK YAPILIYOR

Subaşı Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Ekipleri tarafından Denizgören ve Altınkent Mahalleleri kötü görüntü oluşturan yabani otlardan arındırıldı.

facebook-paylas
Tarih: 03-11-2016 07:12

SUBAŞI’NDA DÜZENLİ TEMİZLİK YAPILIYOR

 


Sabah saatlerinde aralıksız çalışmalarını sürdüren ekipler sırt tırpanları ile ot biçimi yaparken çalışmanın ardından yabani otları kamyon ve kepçe vasıtasıyla temizledi.

Belediye olarak Subaşı’nın bakımına ve çevre temizliğine özen gösterdiklerini ifade eden Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, Subaşı’nın örnek bir belde olma yolunda ilerlediğini kaydederek, “Bahar aylarında tabiatın canlanmasıyla doğal olarak yol kenarları, orta refüjler, kaldırım kenarları ve boş arsalarda yabani otlar çıkıyor.

Fen İşleri Müdürlüğü personellerimizce hummalı bir çalışma başlatarak görüntü kirliliğine sebep olan bu otların temizlenmesini sağlıyoruz” dedi.




Bu haber 346 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI