Bugun...



Subaşı Belediyesinin misafirleri İETT oldu

Subaşı Belediye başkanı Volkan Yılmaz'ın Kurban bayramında İstanbul Büyükşehir belediyesinden misafirleri vardı.

facebook-paylas
Tarih: 29-09-2015 10:24

Subaşı Belediyesinin misafirleri İETT oldu



İstanbul Büyükşehir Belediyesi İETT Genel Müdür Yardımcısı Hasan Özçelik ile İETT Mali Hizmetler Daire Başkanı Mustafa Ocak, Kurban Bayramını kutlamak için Subaşı Belediyesi’ni ziyaret ettiler.

Ziyaret sırasında Volkan Yılmaz,  kendileriyle İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin imkânlarını Subaşı’na taşıyabilmek için fikir alışverişinde bulunurken, ziyaretlerinden dolayı da Hasan Özçelik ile Mustafa Ocak’a teşekkür etti.



Bu haber 163 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI