Bugun...



SUBAŞI BELEDİYESİNDEN AHDE VEFA

Subaşı Belediyesinin kurucu Belediye Başkanı ,Sn. Mehmet TUNALI’nın vefatının 6. Yıldönümü’nde Subaşı Merkez Camii’nde öğle namazına müteakip bir mevlid-i şerif programı gerçekleştirildi.

facebook-paylas
Tarih: 10-12-2015 18:36

SUBAŞI BELEDİYESİNDEN AHDE VEFA



Programa, Belediye Başkanı Volkan YILMAZ, Belediye Başkan Vekili Ömer ZEYTİN ve birçok vatandaşımız katılım sağladı.

Sanalkent İmam Hatipleri Dernek Başkanı Cem  BAKAR, Karamürsel  Hacı Ömer Camii İmam hatibi Mustafa KURTTAŞ, Kaytazdere Sanalkent Camii  İmam hatibi İdris  GEZER, Emekli İmam hatibi Mehmet Ali  ÖZTÜRK'ün Muhteşem Sesleriyle Kur-anı Kerim Tilavetiyle Mevlit-i Şerif Programı Gerçekleştirildi.

Başkan YILMAZ, Merhum Mehmet TUNALI’ya Allah’tan rahmet dileyerek,saygıyla, dualarla andıklarını ve Subaşı Beldesine yapmış olduğu hizmetlerden dolayı kendisine minnettar olduklarını belirtti.

Mevlidin sonunda katılanlara mevlid şekeri ikram edildi.



Bu haber 213 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI