Bugun...



Subaşı Belediyesi fitness salonu açtı

Subaşı Belediyesi, vatandaşların spor yapabilmeleri için sürdürdüğü çalışmalarına ve projelerine bir yenisini daha ekledi, fitness salonu açtı.

facebook-paylas
Tarih: 02-11-2015 19:28

Subaşı Belediyesi fitness salonu açtı



Subaşı beldesinde bulunan Subaşı İş Merkezleri B blok’ta çok amaçlı spor  fitnes  salonu açıldı.

Belediye Başkanı Volkan Yılmaz ‘ Subaşı Belediyesi olarak, Cumhuriyetimizin kuruluş temelindeki muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkma hedefine ulaşmak için çalışıyoruz.

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na yetiştirdiğimiz çok amaçlı spor fitnes salonumuz Subaşılı hemşerilerimize hayırlı olsun. Salonumuza bekliyoruz’’ dedi.





Bu haber 173 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI