Bugun...



SU DEPOSU DEDİLER BAZ İSTASYONU ÇIKTI

Halk sağlığını tehlikeye soktuğu iddia edilen baz istasyonları çatılarda yer bulamayınca GSM firmaları sorunu şekil değiştirerek çözmeye çalışıyor.

facebook-paylas
Tarih: 23-09-2014 09:21

SU DEPOSU DEDİLER BAZ İSTASYONU ÇIKTI



Cihangir’de yönetmen Sinan Çetin’e ait bir apartmanın çatısına geçen sene Aralık ayında 1500 litrelik su deposu görüntüsünde bir baz istasyonu takılmıştı.

Mahalle sakinlerinin tepkisini çeken baz istasyonu, Beyoğlu ’ndan sorumlu II No’lu Koruma Kurulu’nun kararı üzerine dün Turkcell tarafından kaldırıldı.



Bu haber 124 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI