Bugun...



SİLPAGAR’DAN KÖYMEN’E YENİ GÖREV

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Ekonomi ve Dış İlişkiler Danışmanı olarak belirlediği Sezer Köymen’i, Avrupa’ya gönderiyor.

facebook-paylas
Tarih: 27-10-2014 23:25

SİLPAGAR’DAN KÖYMEN’E YENİ GÖREV



Uzun yıllar boyunca Avrupa’da yaşayan ve Ekonomi tahsilini Viyana’da yapan Köymen, yabancı yatırımcıları ilçemize getirmek için çalışmalarını hızla sürdürüyor.

Köymen’in bu yurtdışı çalışmalarının belediye bütçesine hiçbir yük getirmediğini de ifade eden Silpagar, her zaman olduğu gibi uçak bileti, konaklama ve tüm masrafların Köymen’in kendisi tarafından karşılandığını belirtti. 



Bu haber 137 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI