Bugun...



ŞEHR-İ ANTEP ÇİFTLİKKÖY'DE AÇILDI

Çiftlikköy’de Antep mutfağının lezzetlerini taşıyan yöresel ev yapımı tatlar durağı Şehr-i Antep törenle açıldıu.

facebook-paylas
Tarih: 11-12-2016 17:27

ŞEHR-İ ANTEP ÇİFTLİKKÖY'DE AÇILDI



Çiftlikköy’de Antep mutfağının lezzetlerini taşıyan yöresel ev yapımı tatlar durağı Şehr-i Antep,  Sahil Mahallesi Meltem Caddesi No:21/B adresinde hizmete girdi. 

Şehr-i Antep’in açılışını Çiftlikköy Kaymakamı Cengiz Karabulut, Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar ve eşi Nursel Silpagar, AK Parti İlçe Başkanı Feridun Ünlü birlikte yaptı. Şaban Silpagar ve Fatma Silpagar’ın Çiftlikköy’e yeni tatlar getiren Şehr-i Antep’le ilgili olarak, “Salça, baharatlar, nar ekşisi gibi Antep’in bütün yöresel ürünleri bizde mevcut. Ayrıca baklavalarımız ve domates salçalarımız da Antep’ten geliyor. Tüm Çiftlikköylüleri bekliyoruz” diye konuştu.

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar da, Gaziantep tatlarını Çiftlikköy’e getiren Şehr-i Antep’in hayırlı olması dileklerini ileterek, “Çiftlikköylüleri yeni lezzetlerle buluşturan yeni işyerinin bol kazançlarının olmasını Allah’tan dilerim” dedi. 



Bu haber 123 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI