Bugun...



Sahipsiz Atlar Toplanıyor

Şehir merkezinde kötü görüntü oluşturan ve düzeni bozan sahipsiz atlar Yalova Belediyesi Veterinerlik işleri Müdürlüğü ekiplerince toplanmaya başladı.

facebook-paylas
Tarih: 18-08-2014 11:18

Sahipsiz Atlar Toplanıyor




Veterinerlik İşleri Müdürlüğü bahçesine konulan atların sahipli olduğu tespit edildiği takdirde sahiplerine yasal yönetmelikler gereği ağır para cezaları uygulanacak.

Başıboş atlarla ilgili çalışmaların devam edeceğini belirten Yalova Belediyesi Veterinerlik İşleri Müdürü Yener Öz; “Sahipsiz atlar veteriner ekiplerimizin bünyesinde olacaklar. Rutin bakımları yapılacak. Sahipli olan ve başıboş gezen atlarla ilgili yasaların öngördüğü cezaları uygulayacağız.

Bu nedenle hayvan sahiplerinin kurallara uymalarını rica ediyoruz” diye konuştu.



Bu haber 150 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI