Bugun...



SAĞLIKÇILAR AFET EĞİTİMİ ALDI

Belediyesi İtfaiye müdürlüğü hastane personeline eğitim verdi.

facebook-paylas
Tarih: 01-12-2022 03:27

SAĞLIKÇILAR AFET EĞİTİMİ ALDI

Yalova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü tarafından 400 Yataklı Devlet Hastanesi’nde görevli doktor ve personellere eğitim verildi.

İlk olarak toplantı salonunda gerçekleştirilen eğitimde katılımcılara Yalova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'nün çalışmaları ve yapılan müdahaleler hakkında bilgiler aktarıldı.

Ardından Yalova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü eğitmeni Mustafa Öztoprak, eğitime katılan doktor ve personellere yangın tüplerinin efektif kullanımı hakkında da bilgilendirmelerde bulundu. Verilen eğitim ve anlatımının akabinde uygulamalı olarak yangın tüpü kullanımı gösterildi.




Bu haber 110 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI