Bugun...



PAŞAKENT' TE ÇEVRECİLER "TAŞOCAKLARI KAPATILSIN" DEDİ

Çevreciler, Paşakentte faal durumda bulunan taşocaklarının kapatılması için yürüyüş düzenlediler.

facebook-paylas
Tarih: 28-09-2014 15:35

PAŞAKENT' TE ÇEVRECİLER



Yürüyüşe katılan çevreciler; Mahallemizde dün yapılan, mevcut taşocağının kapasite artırımı talebi ve bu talebe valiliğin “ÇED’e gerek yok” diyerek yol vermesi ile ilgili toplantıda, konu bütün yönleriyle tartışılmış ve bu taşocağının kapatılması, mıcır ve malzeme depolama alanı olarak kullandıkları bölgenin temizlenip ağaçlandırılması çağrısı ile birlikte, sesimizi tüm kamuoyunun duyması için eylem kararı alınmıştık.

Buradan yetkililere sesleniyoruz, bu yanlıştan bir an önce vazgeçsinler. taşocakları bir an önce kapatılmalı, çevre tabiat katliamı yaşanmamalı" diyerek tepkilerini koydular.

Yürüyüş olaysız bir şekilde sona erdi. 


 



Bu haber 135 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI