Bugun...



OKULDAN ÇIKTI BAŞKAN ORAL’A GİTTİ

Mehmet Nuh Oksaş, başkanı öğlen tatilinde ziyaret etti.

facebook-paylas
Tarih: 30-12-2022 15:02

OKULDAN ÇIKTI BAŞKAN ORAL’A GİTTİ

Altınova Vakıfbank Ortaokulu öğrencisi Mehmet Nuh Oksaş, öğlen tatilinde Altınova Belediye Başkanı Dr. Metin Oral’ı ziyaret etti.
 
Altınova Vakıfbank Okulu öğrencisi Mehmet Nuh Oksaş, öğlen tatilinde Altınova Belediye Başkanı Dr. Metin Oral’ı ziyaret ederek, sohbet etti. Dersleri hakkında Başkan Oral ile sohbet eden Mehmet Nuh Oksaş, belediyenin düzenlediği kitap fuarı nedeniyle Başkan Oral’a teşekkür etti.
 
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Oral, Mehmet Nuh Oksaş’a kitap hediye etti.




Bu haber 114 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI