Bugun...



ÖĞRENCİLERDEN AFET TİMİ KURULDU

​İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde; afet ve acil durumlarda oluşabilecek zararları azaltmak amacıyla öğrencilerden Afet timi kuruldu.

facebook-paylas
Tarih: 23-05-2014 01:11

ÖĞRENCİLERDEN AFET TİMİ KURULDU



Afet bilgi düzeyini arttırmak, gelecekte gönüllü arama ve kurtarma ekiplerine katılmaları için ön hazırlık yapmak ve arama kurtarma mesleğini tanıtmak amacıyla Yalova'daki okullardan afet ekipleri kuruldu.

Yalova İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü tarafından yürütülen afet ekipleri arasında düzenlenen, okul afet timleri bilgi yarışması finali Vali Esengül Civelek ve il protokolü katılımıyla Halk Eğitim merkesinde gerçekleştirildi.

Finale kalan 4 lise arasından  bilgi yarışmasının birinci olan Yalova Anadolu Lisesi öğrencilerinden oluşan afet timi Vali Civelek tarafından ödüllendirildi.



Bu haber 220 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI