Bugun...



ÖĞRENCİLER YANGIN TATBİKATI HEYECANI YAŞANDI

Atatürk İlköğretim okulundaki minik öğrenciler Yalova İtfaiyesi ile yangın tatbikatı heyecanı yaşadılar.

facebook-paylas
Tarih: 03-03-2015 16:42

ÖĞRENCİLER YANGIN TATBİKATI HEYECANI YAŞANDI



Okul Müdürü Hüseyin Çibir yaptığı açıklamada " Okulumuzda sabah 10.30 ve öğleden sonra 15.30 da olmak üzere iki yangın tatbikatı gerçekleştirilmiştir. Tatbikatların  başlaması ile birlikte okul kısa sürede boşaltılırken, öğrenciler itfaiye erlerinin çalışmasını dikkatli bir şekilde izledi.
 
Her sene düzenlediğimiz yangın tatbikatı bu sene de okul bahçesinde gerçekleştirildi. Yangın alarmının çalması ile birlikte öğrencilerimiz yangın merdivenini kullanarak okulu boşalttı. Öğretmen ve öğrenciler okul bahçesinde toplandı. İtfaiye Müdürlüğü Görevlisi öğrencilerimize yangın esnasında nasıl davranmaları gerektiği,itfaiye numaraları,yangın söndürme aletleri ve kullanım şekilleri hakkında bilgiler veren itfaiye erleri,da ha sonra sembolik olarak çıkan bir yangını söndürerek öğrencilerimize unutulmayacak anlar yaşattılar.

Bu tatbikatta emeklerinden dolayı ilmiz itfaiye Müdürlüğüne teşekkür ediyoruz" dedi.






Bu haber 149 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI