Bugun...



Muhtar Kandemir’den Başkan Salman’a Teşekkür

Süleymanbey Mahallesi Sağlık Ocağını mahalleye kazandıran Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman'a muhtardan anlamlı jest geldi.

facebook-paylas
Tarih: 16-09-2014 07:54

Muhtar Kandemir’den Başkan Salman’a Teşekkür



Yalova’da önemli bir eksiklik olan sağlık ocağı konusunda Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman’ın da yoğun çabalarıyla sonuç elde edildi. Süleymanbey Mahallesi Sağlık Ocağı K. Gökmen Sokak No:3 Ata Apartmanı’nda (sarı on katlıların altı) hizmet vermeye başladı.

Mahalle halkının önemli bir mağduriyetinin giderilmesinden dolayı Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman’a teşekkür eden Süleymanbey Mahallesi Muhtarı Mustafa Kandemir, muhtarlık merkezi önüne pankart astırdı.

Muhtar Kandemir, pankartta şu ifadelere yer verdi; “Süleymanbey Mahallesi Sağlık Ocağı, K. Gökmen Sokak No:3 Ata Apt. (sarı on katlı altı) hizmet vermeye başlamıştır. Katkılarından dolayı Belediye Başkanımız Sn. Vefa Salman’a şükranlarımızı sunuyoruz.

Mahalle sakinleri adına Süleymanbey Mahallesi Muhtarı Mustafa Kandemir”



Bu haber 145 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI