Bugun...



MİTİNGİ KONSERİ AK PARTİ VERDİ PARAYI BELEDIYE ÖDEDİ

Ak Partinin 29 Mart' ta düzenlediği miting ve Uğur Işılak konserinin ses ve prodüksiyon düzeninin parasını Yalova Belediyesinin ödediği iddia edildi.

facebook-paylas
Tarih: 11-05-2014 13:40

MİTİNGİ KONSERİ AK PARTİ VERDİ PARAYI BELEDIYE ÖDEDİ



Chp Yalova Belediye meclis üyesi Halit Güleç ve Meclis üyelerinin düzenlediği basın toplantısında şok iddialar gündeme geldi.

Halit Güleç "Yakup Koçal ' ın basına gönderdiği açıklama ve fatura örneğinde çağrılan sanatçının parasını Ak Parti verdi iddiasinda bulunmuş ve Vefa Salman’ı yalancılıkla suçladı.

Bizim iddiamız ise Mart ayında düzenlediği Halk Eğitimde ve Süleyman Soylu mitinginde düzenlenen ses sistemleri, prodüksiyon ve diğer hizmetler için Yalova Belediyesine kesilen 3 faturanın toplamı 342.000 TL.

Ak Parti konser veriyor, etkinlik düzenliyor ama 342.000 TL parasını Yalova Belediyesi ödedi.

Yakup Koçal ise Uğur Işılak ' a ödedikleri faturayı gösteriyor.

Allah'tan korkun açıklamasında bulundu.


HALİT GÜLEÇ BASIN AÇIKLAMASI 2014 paylaşan: f100004456386475




Bu haber 149 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI