Bugun...



MİNİBÜSLERE ZAM YOK SEFERLER YETERLİ

Yalova Minibüsçüler Odası Başkanı Sefer Keskin, belediye sınırları içerisinde Yalova merkez ve mücavir alanlarda minibüs ücretlerine zam yapmayacaklarını açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 15-04-2016 16:59

MİNİBÜSLERE ZAM YOK SEFERLER YETERLİ




Yalova Minibüsçüler Odası Başkanı Sefer Keskin, yeni hatların açıldığını ve üniversiteler arası seferlere başladıklarını ifade ederek  "Sabah 06.00’dan gece 24.00’e kadar 2 bin 200 seferimiz var. Her 2 dakikada bir üniversiteye seferlerimiz var.” dedi.

Yalova Minibüsçüler Odası Başkanı Sefer Keskin, belediye sınırları içerisinde Yalova merkez ve mücavir alanlarda minibüs ücretlerine zam yapmayacaklarını açıkladı. Keskin, istek doğrultusunda seferlerin sayılarını arttırdıklarını ve merkez ve ilçelerde zam olmayacağını söyledi.

‘TRAFİK SORUNUMUZ VAR

Yeni hatların açıldığını ve üniversiteler arası seferlere başladıklarını söyleyen Keskin, “İzmit istikametinden Bursa istikametine giden üst köprünün de trafiğe açılmasıyla, trafiğin daha rahatlayacağı planlanıyordu. Ancak şuan köprünün alt kısımlarına yapılan çevre düzenlemeleri sebebiyle trafik sorunumuz var.

Yalova Belediyesi’nin yardımcı olmasıyla ve vatandaşların da talepleri doğrultusunda yeni hatları arttırıyoruz. Sabah 06.00’dan gece 24.00’a kadar 2 bin 200 seferimiz var. 2 dakikada bir üniversiteye seferlerimiz var. Yerleşime açılan her yere araç koyuyoruz. Biz vatandaşımızı düşünüyoruz ve iyi hizmet verdiğimize inanıyoruz” diye konuştu.

SORUNLARI ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORUZ

Her zaman çözüm odaklı çalıştıklarını belirten Keskin, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Vatandaşımızdan minibüslerle ve şoförlerle ilgili şikâyetlerde geliyor. Biz bunları dikkate alıp sorunları çözmeye çalışıyoruz. Vatandaşımızın istekleri oluyor, bunları da değerlendirip yapmaya çalışıyoruz. Araçlarımızda GPRS var. Dakikalı çalışıyorlar, bunların kontrolünü sağlıyoruz.

Ancak bizim de sorunlarımız var. Öncelikle park sorunumuz çok önemli. Geçici otogardaki araçların terminalden kalkıp Yalova'da bekleme yapmadan müşterisini alarak yoluna devam etmesi trafik sorununun daha da kolay hale gelmesini sağlar. Ayrıca minibüsçüler odasına kayıtlı şoförlerimizin kurduğu şirketten oluşan şehir içi otobüslerimiz de var. Bunlardan şehit ve gazi aileleri, ayrıca 65 yaş üstü yolcular ücretsiz yararlanabiliyorlar.”



Bu haber 133 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI