Bugun...



MAVİ BAYRAKLI PLAJDA SEZON SONA ERDİ

Kaytazdere Belediyesi Mavi Bayrak ödüllü Saralkent Halk Plajı, bir sonraki sezon tekrar asmak üzere Mavi Bayrak indirme törenini gerçekleştirdi.

facebook-paylas
Tarih: 09-09-2016 20:24

MAVİ BAYRAKLI PLAJDA SEZON SONA ERDİ


           

Mavi Bayrak indirme töreninde DESSAT üyelerinden 7 dalgıç denize  dalış yaparak, deniz dibi temizliğine katkıda bulundu. Konu ile ilgili bir açıklama yapan Başkan Ali Kangal; Başarılı bir sezon geçirdiklerini, Saralkent plajının örnek bir plaj olduğunu ve bu Mavi Bayrak ödülünü her yıl almak için gerekli çalışmalara devam edeceklerini belirterek, emeği geçen herkese teşekkür etti.



Bu haber 171 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI