Bugun...



KUTLU DOĞUM YALOVA PROTOKOLÜ İLE KUTLANDI

2014 Yılı Kutlu Doğum Haftası münasebetiyle Raif Dinçkök Kültür Merkezinde Yalova Müftülüğü ve GönülDer işbirliği ile konferans ve Türk Tasavvuf Musikisi Konseri düzenlendi.

facebook-paylas
Tarih: 19-04-2014 11:17

KUTLU DOĞUM YALOVA PROTOKOLÜ İLE KUTLANDI




Sunuculuğunu Kenan DoĞRU'nun yaptığı konferansta, Saygı duruşu ve İstiklal Marşından sonra, Çiftlikköy Hacı Mehmet Bakay Camii İmam-Hatibi Zekai SALMAN'ın Kur'an-ı kerim  tilavetinden  ardından, Yalova Müftüsü Mustafa ÜSKÜLÜPLÜ'nün yapmış olduğu açılış konuşması yapıldı.

Konuşmalarını yapmak üzere kürsüye gelen Uludağ Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof.Dr.Ahmet GÜÇ, "Peygamberimiz, Din ve Samimiyet" konulu konuşma yaptı..  
Konferansdan sonra İl Müftülüğü tarafından Tasavvuf Musikisi Konser verdi. Plaket takdimi ve gül takdiminden sonra proğram son buldu.
 
Konferansa; Vali Esengül CİVELEK, Yalova Üniversitesi Rektörü Niyazi ERUSLU, Vali Yardımcısı Mehmet KALYONCU, Jandarma Alay Komutanı Albay Osman ARSLAN, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Hilmi UZUN, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Metin KAPLAN, Daire Amirleri, İlçe Müftülerimiz, Daire Personeli, Kur'an Kursu Öğreticileri, İmam-Hatipler, Müezzin-kayyımlar ile çok sayıda vatandaş katıldı.



Bu haber 186 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI