Bugun...



KİTAP BAĞIŞÇILARINA TEŞEKKÜR

Çınarcık Belediye Başkanı Avni Kurt, bir süre önce restore edilerek açılan Yasemin Koç Halk Kütüphanesi’ne kitap bağışında bulunan kurum ve kişilere teşekkür belgesi verdi.

facebook-paylas
Tarih: 05-05-2016 12:42

KİTAP BAĞIŞÇILARINA TEŞEKKÜR


 

 
Çınarcık Belediyesi Yasemin Koç Halk Kütüphanesi’nde düzenlenen törende Belediye Başkanı Avni Kurt, kitap bağışında bulunan kurum temsilcileri ve kişilerle bir araya geldi.

Başkan Kurt, atıl durumda bulunan kütüphaneyi belediye imkanlarıyla yeniden hayata geçirdiklerini ifade ederek “Ancak başlangıçta kitap sayımız azdı. Biz de vatandaşlarımızdan, Çınarcık’taki dernek ve kurumlardan kitap bağışında bulunmalarını rica ettik. Sağolsunlar bağışçılarımız bu kampanyaya büyük ilgi gösterdi ve kitap bağışında bulundu.

Bu kütüphanenin zenginleşmesi elbirliğiyle, dayanışma içinde olacak. Kısa sürede özellikle öğrencilerimizin faydalandığı güzel bir mekan yarattık. Bu yapılan bağışlarla da kütüphanemiz zenginleşti” dedi.


Başkan Kurt, daha sonra kütüphaneye kitap bağışında bulunan Çınarcık İlçe Müftüsü Şükrü İkiz, Cumhuriyet Halk Partisi Çınarcık İlçe Başkanı Erkan Birgin, Çınarcık Kent Konseyi Başkanı Harun Karademir, Mert Yılmaz, Neşe Gül Büyükçebeci, Eylem Ateş Eser ve Yeşim Özkan’a teşekkür belgesi verdi.



Bu haber 142 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI