Bugun...



KENT KONSEYİ LOGOSUNU SEÇTİ

Subaşı Kent Konseyinin kurumsallığını sağlayacak Logo Tasarım Yarışması sonuçlandı.

facebook-paylas
Tarih: 14-09-2014 12:25

KENT KONSEYİ LOGOSUNU SEÇTİ




Subaşı Kent Konseyinin kurumsallığını sağlayacak Logo Tasarım Yarışmasına çeşitli illerden firmalar, profosyonel ve amatör  tasarımcılar 25 logo projesi ile katkı sağladı.

Kent Konseyi Yürütme Kurulunun değerlendirmesinden  sonra  İstanbul’dan Estanbul  Reklam-Tanıtım Firmasının çalışması oy çokluğu ile birinciliğe layık gördü.

Kent Konseyi Başkanı Zeki GÜRSU “Yapılan  tasarımlar bizler için de yaratıcılık anlamında farklı bir düşünce ve yoruma katkıda bulunmuştur.

Subaşı Kent Konseyimiz  adına katılımcılara  çok teşekkür ediyoruz. Birinciye ödülünü, konseyimiz  adına ileriki günlerde yapacağımız ziyaret ile  ileteceğiz. Diğer katılımcılar için hazırlanmış olan teşekkür belgeleri adreslerine postalanacak ve Subaşı Beldesinin fahri hemşerisi olarak kabul edilecekler.

Ayrıca beldemize yapacakları ziyarette kendilerini ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.” dedi



Bu haber 246 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI