Bugun...



KEDİ VE KÖPEKLERİ SAHİPLENİN

Köpek ve kedi sahiplenmek isteyen vatandaşlara çağrıda bulundular.

facebook-paylas
Tarih: 30-03-2023 11:33

KEDİ VE KÖPEKLERİ SAHİPLENİN

Yalova Belediyesi,  köpek ve kedi sahiplenmek isteyen vatandaşlara çağrıda bulundu. Hayvan sahiplenmek isteyen kişileri Veteriner İşleri Müdürlüğü Sahipsiz Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezi’nde beklediklerini kaydetti.

16 yaşını doldurmuş her bir bireyin hayvan sahiplenebileceğini söyleyen ekipler, “Müdürlüğümüzde sokakta bulunan can dostlarımızın kontrollerini düzenli şekilde yapıyoruz.

Tedavi ve bakımlarını tamamladığımız canlarımıza da yeni yuva arıyoruz. Bu kapsamda ‘Satın alma, Sahiplen’ sloganıyla hareket ediyoruz. Hayvan sahiplenmek veya hayvanlarla vakit geçirmek isteyen kişileri müdürlüğümüze davet ediyoruz” dedi.




Bu haber 125 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI