Bugun...



KAYTAZDERE SAHİLİNDE 2. ETAP ÇALIŞMALARINA BAŞLANDI

Saralkent sahilinde yürütülen Sahil Düzenleme Projesi’nin 2. etap çalışmalarına başlandı.

facebook-paylas
Tarih: 17-06-2016 10:42

KAYTAZDERE SAHİLİNDE 2. ETAP ÇALIŞMALARINA BAŞLANDI






Kaytazdere Belediyesi tarafından Saralkent sahil kesiminde 2015 yılında başlatılan Sahil Düzenleme Projesi’nde ilk etap olan iskelenin batı kısmı bölgesindeki çalışmalar Mavi Bayrağın göndere çekilmesiyle sona erdi.

2. Etap olan İskele ile çamlık arasındaki sahil kısmının düzenleme çalışmalarına başlandı. Yaz aylarında vatandaşların yoğun olarak kullandığı sahil şeridini tamamıyla kullanıma kapatmamak adına bölgesel olarak ilerleyen projenin ilk etap çalışmalarında dolgu, peyzaj, şehir mobilyalarının tesisi ve ışıklandırma çalışmalarının sırasıyla yapılacak. Daha sonra  üst yapı tesislerine geçilmesi hedefleniyor.

Sahil projesinin bir bütün olduğunu, sahil yolu, park içerisindeki ışıklandırmalar, oyun grupları ve sahaları, peyzaj düzenlemelerinin tamamlanmasıyla Çamlık mevkiine yapılacak olan marina projesi ile de entegre olacağını belirten Kaytazdere Belediye Başkanı Ali Kangal, “Projenin bitmesi ve hayata geçmesiyle beraber Bölgenin  turizm potansiyelinin artacağını, büyüklüğü, modernliği ve manzarası ile  çevre sahillere de örnek olacağını ve kısa sürede tamamlamaya gayret ettiklerini belirterek, tüm halkımızı bu yaz mavi bayraklı Saralkent Halk Plajında denize girmeye davet ediyorum” dedi.



Bu haber 133 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI