Bugun...



hhk

khk

facebook-paylas
Tarih: 27-03-2017 13:15


Yalova Orman İşletme Müdürlüğü ile İŞKUR arasında imzalanan protokol gereği TYP kapsamında ormancılık faaliyetlerinde çalışmak üzere 30 kişi istihdam edilecektir. Bu kapsamda çalışmalara başlanılmış ve çalışacak personeller ile beraber yapılacak işler ile ilgili olarak bir toplantı gerçekleştirilmiştir. Çalışma kapsamında orman sahalarında ot-alma, çapa, sulama ve yangın riskine karşı yapılacak temizlik çalışmaları ile ilgili gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.



Bu haber 139 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI