Bugun...



HASANBABA 'LILAR BAŞKAN KURT’A MÜTEŞEKKİR

Hasanbaba Mahallesi Surkent Sitesi sakinleri Çınarcık Belediye Başkanı Avni Kurt’a çalışmaları nedeniyle teşekkür etti.

facebook-paylas
Tarih: 31-08-2015 20:48

HASANBABA 'LILAR BAŞKAN KURT’A MÜTEŞEKKİR



Site sakinlerinin davet ettiği Belediye Başkanı Avni Kurt, vatandaşlarla sohbet etti. Belediyenin yaptığı çalışmalar ve ileride yapacağı projelerle ilgili olarak vatandaşların sorularını yanıtlayan Kurt, detaylı bilgiler aktardı.

Site sakinleri Hasanbaba yolunun yapımı nedeniyle Başkan Kurt’a teşekkür etti. Kurt, Hasanbaba yolunda su isale hattı çalışmasının tamamlandığını, ardından yolda asfalt çalışması yapıldığını kaydetti.

Mayıs 2016’ya kadar ilçe genelinde su isale hattı çalışmalarını tamamlamayı hedeflediklerini belirten Kurt, “Bu zaman zarfında Çınarcık adeta dev bir şantiyeye dönüşecek. Surkent Sitesi’nin bulunduğu alandaki ana arterlerde çalışmalar tamamlandı. Ara sokak çalışmaları ve ev bağlantıları yapılacak.

Yaz aylarında Surkent de dahil olmak üzere yaşanan su sıkıntısı büyük ölçüde çözülmüş olacak” dedi.



Bu haber 156 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI