Bugun...



GÖZBEBEĞİM ANAOKULU GÖZ KAMAŞTIRDI

Gözbebeğim Anaokulu öğrencileri, Peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav)’in doğumunun miladi yıldönümünü kutladı.

facebook-paylas
Tarih: 19-04-2017 17:42

GÖZBEBEĞİM ANAOKULU  GÖZ KAMAŞTIRDI


MİNİKLERİN PERFORMANSI AYAKTA ALKIŞLANDI

Gözbebeğim Anaokulu gerçekleştirdiği Kutlu Doğum programı ile Alemlere Rahmet olarak gönderilen Peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav)’in doğumunun miladi yıldönümünü kutladı. Okulun Kurucu Müdürü Melike Tosun yaptığı açılış konuşmasında ‘’Milli Eğitim Bakanlığı Müfredatını uygulayan Gözbebeğim Anaokulu olarak  öğrencilerimizi üst öğrenime hazırlamanın yanısıra, kendini güvende hisseden, milli ve manevi değerleriyle donanmış, mutlu çocuklar yetiştirmek birincil hedefimizdir.’’ dedi.

Tosun  programa katılan protokol üyelerine, öğrenci velileri ile tüm izleyicilere teşekkür etti.


 



Bu haber 186 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI