Bugun...



GAZİLER GÜNÜ TÖRENLE KUTLANDI

19 Eylül Gaziler Günü, Yalova Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törenle kutlandı.

facebook-paylas
Tarih: 19-09-2014 20:06

GAZİLER GÜNÜ TÖRENLE KUTLANDI



Törenin ardından protokolün katılımıyla gaziler ve aileleriyle öğle yemeği yenildi. Yalova Valisi Esengül     Civelek, Belediye Başkanı Vefa Salman, Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanı Tuğamiral Tezcan Kızılelma ve Yalovalı gaziler tarafından Atatürk anıtına çelenk sunulmasıyla başlayan tören Deniz Binbaşı Ferdi Uyanıker’in günün anlam ve önemine değindiği konuşmasıyla devam etti.

 Ardından Gaziler adına,  Türkiye Muharip Gaziler Derneği Başkanı  Şakir GÜNER konuşma yaptı. Yalova Anadolu Lisesi öğrencilerinden Lamia BERKİ tarafından bir şiir okunarak Cumhuriyet Meydanındaki program tamamlandı.

Daha sonra, Vali Esengül CİVELEK ve İl Protokolü tarafından, Türkiye Muharip Gaziler Derneği ziyaret edildi. Yapılan ziyarette Vali CİVELEK “Tüm gazilerimizin Gaziler Gününü Kutluyorum.

Başta Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, vatan uğruna canlarını feda eden ebediyete intikal etmiş aziz şehitlerimizi, gazilerimizi rahmetle,minnetle, saygıyla anıyor, hayattaki siz değerli gazilerimize şükran duygularımızla sağlık, huzur, mutluluk dolu yaşam diliyorum.” dedi.



Bu haber 192 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI