Bugun...



ERİKLİ YAYLASINDA ÖĞRENCİLER KAYBOLDU

Çınarcık Teşvikiye Erikli yaylasına İstanbul'dan gelen 50 Lise öğrencisi 3 öğretmen kayboldu.

facebook-paylas
Tarih: 28-10-2014 21:14

ERİKLİ YAYLASINDA ÖĞRENCİLER KAYBOLDU





İstanbul Bostancı Hayrullah Kefoğlu Anadolu Lisesinden 52 öğrenci, doğa yürüyüşü yapmak amacıyla öğretmenleri gözetiminde İstanbul'dan Yalova'ya geldi.

Yaylayı gezen ve yolunu kaybeden 50 öğrenci 3 öğretmen olduğu grup yolunu kaybetti. Grubun başında bulunan öğretmenlerin telefon ile bağlantıya geçtiği Jandarma Ekibi, öğrencileri aramaya gitti. 
Yalova AFAD bölgeye arama çlışmalarında bulunmak üzere hareket etti.

Jandarma ve kurtarma ekipleri gece geç saatlerde kaybolan 53 kişiye ulaştı. Kaybolan öğrenci gurubu görevlilerce Çınarcık ilçesine getirildi.



 



Bu haber 141 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI