Bugun...



EĞİTİMCİLER DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPTI

2014-2015 Eğitim dönemi devam ederken Yalova Milli Eğitim Müdürü Cengiz Mete, ilçe müdürleri ile değerlendirme toplantısı düzenledi.

facebook-paylas
Tarih: 11-10-2014 20:25

EĞİTİMCİLER DEĞERLENDİRME TOPLANTISI  YAPTI



 İl Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda İl Milli Eğitim Müdürü Cengiz METE başkanlığında; ilçe milli eğitim müdürleri, il milli eğitim müdür yardımcılarıve şube müdürleri ile yeni eğitim öğretim yılının başlamasından dolayı ilçelerde bulunan okul ve kurumlarınzda yapılacak olan çalışmalar ile ilgili bilgilendirme ve değerlendirme toplantısı yapıldı.

Toplantıda okullarda karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları değerlendirildi, mevcut ve   yeni yatırımlar hakkında bilgi verildi.



Bu haber 155 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI