Bugun...



ÇİFTLİKKÖY SAHİLİNDEKİ İSKELER YIKILDI

Çiftlikköy sahilinde 17 Ağustos 1999 depreminden bu yana pek çoğu viran bir durumda olan ve güvenlik açısından da tehlike arzeden beton iskeleler yıkıldı.

facebook-paylas
Tarih: 29-05-2014 23:19

ÇİFTLİKKÖY SAHİLİNDEKİ İSKELER YIKILDI



Çiftlikköy sahilindeki eski iskelelerin yıkımı yapıldı, yıkımı yapılan iskelelerden çıkan molozlar da bertaraf edilmeye başlandı.

Yıkım çalışmalarını denetleyen Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Çiftlikköy sahiline olumsuz bir görüntü veren bu iskelelerin kaldırılmasının önem taşıdığını ifade ederek, "Yaz aylarında sahil kesimimiz çeşitli kentlerden gelen yazlıkçılar tarafından yoğun olarak kullanılıyor.

Ancak bu iskelelerin bazıları viran halde, bazılarının da bir kısmı yıkık, parçalanmış ve denize girenlerin güvenliği açısından da sıkıntı yaratacak haldeydi. Bu durumu iskeleleri yıkarak ortadan kaldırdık.

MODERN İSKELELER YAPILACAK

Bu iskelelerin yerine Mokamp çevresine 2 ahşap iskele yapacağız. Bunlar çok daha geniş ve insanlara kullanım kolaylığı sağlayacak, estetik görünümlü iskeleler olacak.

En kısa zamanda bu çalışmaları tamamlayarak ilçe halkına sahil kesiminde güzel vakit geçirebileceği huzurlu ve temiz bir ortam sağlamak istiyoruz" diye konuştu.



Bu haber 163 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI