Bugun...



ÇİFTLİKKÖY'DE EN ÇOK AMBALAJ ATIK TOPLAYAN ÖDÜLÜ KAPTI

Çiftlikköy Belediyesi tarafından düzenlenen ambalaj atıklarının geri kazandırılmasına yönelik okullar arası kampanyada en fazla ambalaj atığı toplayan Gazi Abdurrahman İlkokulu öğrencileri birinci oldu.

facebook-paylas
Tarih: 19-12-2014 12:01

ÇİFTLİKKÖY'DE EN ÇOK AMBALAJ ATIK TOPLAYAN ÖDÜLÜ KAPTI



Ödüllü kampanya kapsamında en çok metal, kağıt, cam, plastik, pet şişe ve ambalaj atıklarını toplayan okul olan Gazi Abdurrahman İlköğretim Okulu’na teşekkür plaketi ve ödülleri verildi.

Kampanyanın paydaşlarından olan Taşsan Temizlik Aş Firması Müdürü İlker Aydın’ın da katıldığı ödül töreninde Başkan Silpagar, birinciliği elde eden Gazi Abdurrahman İlkokulu öğrencilerine futbol, basketbol ve voleybol toplarını hediye etti.

Geri dönüşümün ülkemizin kaynaklarının daha verimli kullanılması açısından önemli olduğunu belirten Başkan Silpagar, geri dönüşüme kazandırılan her ambalaj atığının hem ekonomiye faydalı olduğunu, hem de çevremizin temiz tutulmasına katkı sağlayacağını ve bu yöndeki her sosyal sorumluluk projesinin yanında olduklarını ifade etti. 

Kullanılmayan defterler, kitaplar, cam, metal, tetrapak, naylon, plastik, pet şişe gibi toplanan atıklar geri dönüşüme kazandırılması amacıyla taşeron firma tarafından değerlendirilecek.  



Bu haber 226 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI