ÇEVREYE DUYARLI GENÇLER ÖDÜLLERİNİ ALDI
05 Haziran Dünya Çevre Günü münasebetiyle Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile ortaklaşa düzenlediğimiz Amatör Fotoğraf ve Kısa Film yarışmasında dereceye giren gençlere ödülleri törenle verildi.
Tarih: 09-06-2014 14:05
Yalova Valiliği tarafından Çevre Haftasına katkılarından dolayı Gençlik Merkezi Müdürü Osman GÜL'e de plaket takdim edildi.
Etkinlikte açılan stantta dereceye giren fotoğraflar sergilendi. Gençlik Merkezi liderleri, Gençlik ve Spor Bakanlığı projeleri, kurumumuzda açılan ücretsiz kurslar, gençlik kampları ve seyyah projelerini tanıttılar.
Bu haber 142 defa okunmuştur.
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri