Bugun...



ÇEMBERİMDE GÜL OYA SERGİSİ AÇILDI

Yalova Valisi Tuğba Yılmaz, ‘Çemberimde Gül Oya’ konulu resim sergisinin açılış kurdelasını kesti.

facebook-paylas
Tarih: 01-05-2017 08:12

ÇEMBERİMDE GÜL OYA SERGİSİ AÇILDI



Sergide açılış kurdelesini kesen Vali Yılmaz, daha sonra sergiyi dolaştı..

Yalova Valisi Tuğba Yılmaz, Bahçeşehir Okulu’nun düzenlediği ‘Çemberimde Gül Oya’ konulu serginin açılışını gerçekleştirdi.

Yalova Kent Müzesi’nde hazırlanan sergide açılış kurdelesini kesen Vali Yılmaz, daha sonra sergiyi dolaştı, yapılan eserleri inceledi.

81 ilde Bahçeşehir Okulları’ nda eğitim gören öğrencilerin yaptığı eserlerin tanıtıldığı sergiye yoğun ilgi yaşanırken, Vali Yılmaz, emeği geçen eğitimci ve öğrencilere teşekkürlerini iletti. Etkinlik esnasında Vali Yılmaz’a, Kültür ve Turizm İl Müdürü Şeref Tali de eşlik etti.



Bu haber 134 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI