Bugun...



CEBİROĞLU'DAN YALOVA ÜNİVERSİTESİNE ZİYARET

Göreve yeni başlayan Yalova Valisi Selim CEBİROĞLU kamu kurum ve kuruluşlarına ziyeretleri devam ediyor.

facebook-paylas
Tarih: 24-10-2014 07:57

CEBİROĞLU'DAN  YALOVA ÜNİVERSİTESİNE ZİYARET



Rektör Prof.Dr. M.Niyazi ERUSLU ile makamında görüşen Vali CEBİROĞLU yeni akademik yılın hayırlı olması dileklerini iletti. Yeni dönemde üniversitenin gelişim süreci ve projeleri hakkında Rektör Prof. ERUSLU’dan bilgi alan Vali CEBİROĞLU, Yalova Valisi olarak üniversiteye her zaman destek olacaklarının altını çizdi.

Rektör Prof. ERUSLU’da ziyaretlerinden dolayı Yalova Valisi Selim CEBİROĞLU’na teşekkür ederek kendilerine  hediye takdiminde bulundu.

Yalova Üniversitesi Yönetim Kurulu üyeleriyle de tanışan Vali CEBİROĞLU hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra üniversiteden ayrıldı. 



Bu haber 122 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI