Bugun...



Bayram nedeniyle Yalova Protokolü buluştu

Ramazan bayramı nedeniyle Yalova protokolü, Uygulama Oteli'nde gerçekleştirilen bayramlaşma programında bir araya geldi.

facebook-paylas
Tarih: 17-07-2015 16:14

Bayram nedeniyle Yalova Protokolü buluştu



Bayramlaşma sonrasında protokol üyeleri Çocuk Esirgeme Kurumu ve Huzurevi ziyaret edilerek hediyeler verildi. 

Yalova Uygulama Oteli'nde gerçekleştirilen törene, Vali Selim Cebiroğlu, Ak Parti Yalova Milletvekilli Fikri Demirel, CHP Yalova Milletvekilli Muharrem İnce, Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, Karamürselbey Eğitim Merkezi ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Tezcan Kızılelma, İl Genel meclis başkanı Yaşar Demirel, Siyasi Partilerin İl başkanları, Belediye ve İl Genel Meclis üyeleri,  STK ve  kamu kurum temsilcileri hazır bulundu.


Buradaki bayramlaşmanın ardından protokol üyeleri ilk olarak Yalova devlet hastanesini ziyaret ederek, hastalara acil şifalar dilediler. Anadolu Kalkınma Vakfı Çocuk Yuvasını ziyaret eden Protokol  üyeleri , daha sonra huzurevinde kalan yaşlı vatandaşların bayramlarını kutladılar.


Çınarcık Huzurevi ve Yaşlı Bakım Rehabilitasyon Merkezini Ziyaret eden protokol üyeleri daha sonra sırasıyla Yalova İl Jandarma Komutanlığı ve Yalova Emniyet Müdürlüğüne ziyaret gerçekleştirdiler.




Bu haber 172 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI