Bugun...



Başkanı Vefa Salman Kent Konseyi Kadın Meclisi Üyeleri ile Buluştu

Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman Yalova Kent Konseyi Kadın Meclisi üyeleri ile kahvaltıda buluştu.

facebook-paylas
Tarih: 11-11-2014 17:56

Başkanı Vefa Salman Kent Konseyi Kadın Meclisi Üyeleri ile Buluştu


 
Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen kahvaltıda Yalova’nın sorunları ve çözüm yolları ile ilgili fikir alışverişinde bulunuldu. Kent Konseyi Kadın Meclisi üyeleri ile birlikte gerçekleştirilebilecek projeler üzerinde duran Başkan Salman, “Yalovamız’ı daha güzel bir kent haline getirmek için yapılacak her türlü projede sizlerin yanındayız.

Kentimizin daha modern bir yaşama kavuşması için çalışmalarınızın önemi çok büyük. Yalova Kent Konseyi Kadın Meclisi üyelerimize fikirleri ve çalışmaları için çok teşekkür ediyorum.” dedi.



Bu haber 173 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI