Bugun...



BAŞKAN YILMAZDAN BİR MÜJDE DAHA

Subaşı Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, İETT 'den Subaşı için 1 otobüs daha aldı.

facebook-paylas
Tarih: 25-12-2015 08:16

BAŞKAN YILMAZDAN BİR MÜJDE DAHA





Subaşı Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, Bursa Büyükşehir başkanı Recep Altepe başkanlığında Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampüsünde düzenlenen II.Marmara Denizi sempozyumuna katıldı.

Toplantı sonrasında Subaşı'mıza yeni müjdeler verebilmek İçin İETT Genel Müdür Yardımcısı Dr.Hasan  Özçelik ile görüşen başkan Yılmaz,  Bir belediye otobüsünü daha halkımıza Kazandırdığını ifade etti.

En kısa zamanda hizmete sunulucağının müjdesini verdi.



Bu haber 186 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI