Bugun...



BAŞKAN SİLPAGAR SİTELER MAHALLESİNİ GEZDİ

Siteler Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Silpagar, istişarelerde bulunarak sorunlarını dinledi.

facebook-paylas
Tarih: 06-10-2016 08:39

BAŞKAN SİLPAGAR SİTELER MAHALLESİNİ GEZDİ


Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, esnaf ziyaretlerini doludizgin sürdürüyor. Sahil ve M.Akif Ersoy Mahallelerinin ardından bugün de Siteler Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Silpagar, istişarelerde bulunarak görüş alışverişinde bulundu ve sorunlarını dinledi.

Siteler Mahallesi’nde geçtiğimiz aylarda temeli atılan Siteler İlkokulu’nun kaba inşaatının tamamlandığını belirten Başkan Silpagar, okulun hizmete girmesiyle mahallenin en önemli ihtiyaçlarından birinin giderilmiş olacağını kaydetti.

Devam eden içme suyu altyapı çalışmaları,  köprülü kavşak ve düğün salonu ile ilgili bilgiler veren Başkan Silpagar, Çiftlikköy esnafı ve vatandaşlarla mahalle mahalle dolaşarak yerinde görüşmeler yapmaya devam edeceklerini dile getirdi. 



Bu haber 145 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI