Bugun...



BAŞKAN SİLPAGAR KALP KRİZİ GEÇİRDİ

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Fuar için gittiği Ankara’da akşam saatlerinde yaşadığı kalp krizi geçirdi.

facebook-paylas
Tarih: 07-10-2016 16:00

BAŞKAN SİLPAGAR KALP KRİZİ GEÇİRDİ



Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar’a, 10.Uluslararası Belediyecilik ve Çevre Fuarı için gittiği Ankara’da akşam saatlerinde yaşadığı kalp krizi sonrasında acilen hastanede yapılan müdahale ile tıkalı damarına başarılı bir operasyonla stend takıldı. Sağlık durumu iyi olup, yoğun bakım ünitesinde tedavi sürecinin kısa sürede tamamlanması beklenmektedir.

Sayın Ali Murat Silpagar’a geçmiş olsun dileklerimizi iletir, acil şifalar dileriz.



Bu haber 166 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI