Bugun...



AGD 'Lİ GENÇLER NAMAZ SONRASI ÇORBA DAĞITIYOR

Anadolu Gençlik Derneği Yalova Şubesi Üniversite Komisyonu, Cuma günleri üniversite öğrencileriyle sabah namazında Kubbeli Camiinde buluşup, namazdan sonra sohbet, çorba ikramı gerçekleştiriyor.

facebook-paylas
Tarih: 09-10-2015 10:38

AGD 'Lİ GENÇLER NAMAZ SONRASI ÇORBA DAĞITIYOR



Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Yalova Şubesi Üniversite Komisyonu, Cuma günleri üniversite öğrencileriyle sabah namazında Kubbeli Camiinde buluşup,  namazdan sonra sohbet, çorba ve çay ikramı gerçekleştiriyor.

Program hakkında bilgi veren Üniversite Komisyon tetkilileri, AGD mensupları olarak önce ahlak ve maneviyat doğrultusunda çalışma yaptıklarını söyledi.

Bu bağlamda Yalova'da her Cuma günleri sabah namazında Kubbeli Camiinde Üniversite öğrencileriyle bir araya geldiklerini “Sabah namazından sonra öğrenci kardeşlerimize çorba ve çay ikramı yapmaktayız.

Yaptığımız bu güzel etkinliğe Yalova'da okuyan Üniversiteli kardeşlerimizin hepsini bekliyoruz ” dedi.





Bu haber 335 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI