Bugun...



5. EKİP DEPREM BÖLGESİNE GİTTİ

Yalova Belediyesi deprem bölgesine 5. ekibini yolladı.

facebook-paylas
Tarih: 10-03-2023 11:50

5. EKİP DEPREM BÖLGESİNE GİTTİ

Yalova Belediyesi, Kahramanmaraş ve Hatay merkezli yaşanan depremler sonrası, bölgeye desteklerine devam ediyor.

Bölgeye giden ilk ekipler arasında yerini alan ve desteğini ilk günden bu yana sürdüren Yalova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü bölgeye 5’inci ekibini yolladı.  Şimdiye kadar toplam 4 ekibini depremden etkilenen farklı illere gönderen Yalova Belediyesi’nin, son ekibi 4. ekip ile aynı ilde, Gaziantep de görevlendirildi.

Görevlendirilen ekipler, burada oluşabilecek başta yangın olmak üzere tüm olumsuzlukların önlenmesi için görev yapacak.




Bu haber 118 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI