Bugun...



Yeşilay Eğitimi Muhtara sigarayı bıraktırdı

Yeşilay Yalova Şubesi verdiği eğitim ile Kâzımkarabekir Mahallesi Muhtarına sigarayı bıraktırdı.

facebook-paylas
Tarih: 12-10-2017 08:41

Yeşilay Eğitimi Muhtara sigarayı bıraktırdı

Yeşilay Yalova Şubesi Eğitimlerine Devam Ediyor
Yeşilay Yalova Şubesi, son altı ay içerisinde gerçekleştirdiği, bağımlılık üzerine verdiği eğitimle 1410 yetişkine ulaştı. Farklı meslek gruplarından ve de sosyal statülerden olan bireylere verilen eğitimlerle farkındalık oluşturmaya çalışan Yeşilay Yalova Şubesi, eğitimlerine de kaldığı yerden devam ediyor.

Yeşilay Yalova Şubesinden yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi “Din görevlileri haftası dolayısıyla bu hafta gerçekleştirdiği bağımlılık eğitimini Çiftlikköy Din Görevlilerine sunan Yeşilay Yalova Şubesi, İl Halk Sağlığı Müdürlüğü’nün de katkılarıyla, Uzmanımız Sayın Deniz Hanım’ın bilgi sunumuyla haftayı noktaladı. Kahvaltılı bir organizasyonla bir araya gelen din görevlilerimiz, Deniz Hanım’ın verdiği bağımlılık eğitimi ile yeni bilgiler elde ettiler. Bilgilendirme sonrası güzel duygu ve birikimlerle ayrılan din görevlileri; programın sürekli yapılmasını arzu ettiklerini belirttiler.

İkinci durak Muhtarlar Oldu
Son sürat eğitimlerine devam eden Yeşilay Yalova Şubesinin bu sefer ki misafirleri Yalova Merkez Muhtarları ve Çiftlikköy İlçesi Muhtarları oldu. Katılımın yoğun olduğu bağımlılık eğitimi toplantısında yine Yeşilay Yalova Şubesini, İl Halk Sağlığı Müdürlüğü yalnız bırakmayarak Deniz Hanım eğitimini verdi. Eğitim sonrası soruları da cevaplayan Uzman Deniz Hanım; eğitime ilgi ve alakanın yoğun olmasından dolayı memnun kaldığını belirtti. Eğitim sonrası muhtarlarımıza Yeşilay Çikolatası takdim edildi.

Yeşilay Yalova Şubesi Başkanı Ali Faik Aydın; “ Yeşilay olarak biz eğitimleri verirken insanların bize gelmesini beklemiyoruz. Biz onların ayaklarına gidiyoruz, insanlara Yeşilay’ı anlatıyoruz. Bilgilerimizi sunuyoruz ve eğitim toplantıları sunuyoruz. Sadece bizlerin bu eğitimlerle ulaştığı kişi sayısı 1410 ve bu sayının içerisinde telefonla iletişime geçtiklerimiz ya da YADEM’ e yönlendirdiğimiz insanlar yok. Onları da işin içine katsak sayı daha da fazla olacak. Bunların yanı sıra, birçok proje ile de Yalovalılarla buluşuyoruz. Üzülerek söylemek isterim ki bağımlılıkla alakalı konularda vatandaşlarımız aşırı derecede takip etmiyorlar. İçeriği bilmeden yorum yapıyor ve yanılgıya düşüyorlar. Bizlere gönüllü dostlar lazım, benlik duygusunu içinden silmiş ve biz demeyi kendisine ülkü edinen arkadaşlara ihtiyacımız var. Allah’ın izni ile de bu eğitimlerimize devam edecek ve yılsonuna kadar iki bin kişiye ulaşmaya çalışacağız.” Diyerek, düşüncelerini sundu.

Verilen Eğitimlerle Sigarayı Bıraktım
Kâzımkarabekir Mahallesi Muhtarı Recep Polat; "Yeşilay Yalova Şubesinin verdiği eğitimlerin birçoğuna gittim ve bundan önce vermiş olduğu bir eğitim programında sigarayı bıraktım. Hala da içmiyorum, hayat akışım değişti. Yediğim yemeğin, içtiğim suyun tadı daha farklı şimdi. Yeşilay'a teşekkür ediyorum." dedi.



Bu haber 177 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI