Bugun...



YALOVADA ŞEHİTLER DUALARLA YAD EDİLDİ

Yalova'da da 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi 101. yıldönümü dualarla yad edildi.

facebook-paylas
Tarih: 18-03-2016 23:34

YALOVADA ŞEHİTLER DUALARLA YAD EDİLDİ



Cumhuriyet Meydanı'nda başlayan törene Yalova Valisi Selim Cebiroğlu, Karamürselbey Eğitim Merkezi ve Garnizon Komutanı Tuğamiral İbrahim Özdem Koçer, Yalova'nın CHP'li Belediye Başkanı Vefa Salman, Yalova Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Ali Kurt, Emniyet Müdürü Mehmet Ali Süvari ve daire amirleri ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Atatürk Anıtı'na çelenklerin sunulmasıyla başlayan törende, günün önemini anlatan konuşmalar yapıldı.  

Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen tören esnasında 75'inci Yıl Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu öğrencileri ise asker kıyafetleri giyerek Çanakkale Savaşı esnasında askerlere dağıtılan üzüm hoşafı ve ekmekten oluşan yiyecekleri protokol mensupları ve vatandaşlara dağıttılar. 

Cumhuriyet Meydanı'nda yapılan törenin ardından Yalova Şehir Mezarlığı'ndaki şehitlikte anma töreni düzenlendi.  Askeri manga tarafından saygı atışının yapıldığı buradaki törende Vali Selim Cebiroğlu ile protokol üyeleri şehitlerin mezarlarına karanfil bırakıp, dua ettiler. 





Bu haber 180 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI